Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats
Requisits:
· Treballar en el Servei d'atenció al ciutadà, SAC, o Servei d'intermediació en deutes de l'habitatge, SIDH.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Taller
Canal:
Videoformació
Durada:
3.00 h
| Presencial
0.00 h
| Videoformació
3.00 h
| Treball en línia
0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim
15
| Màxim
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor: