Acció formativa del BAF
Incorporació de la perspectiva de gènere en documentació i recerca de col·leccions museístiques
Àmbit promotor de la formació:
Gerencia de Serveis de Cultura
Requisits:
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Curs
Canal:
Videoformacio
Durada:
6.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

· Rellegir les col·leccions existents en clau de gènere.
· Programar la recerca i adquisició de fons per garantir una memòria representativa i plural pel que fa al gènere.

Continguts
· Elements de la documentació amb perspectiva de gènere.
· Exemples de relectures en clau de gènere.
Metodologia d'impartició
El curs alternarà les explicacions teòriques amb les bones pràctiques i els exemples basats en experiències reals, buscant en tot moment la implicació dels participants.
Metodologia d'avaluació
Al final del curs, es sol·licitarà als participants que omplin l'enquesta d'avaluació que trobaran a l'aplicatiu Gestforma. Es lliurarà un certificat d'assistència a aquells participants que hagin assistit el 100% de les hores.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'accio ciutadana Director equipament cultural Gestió dels museus locals
Tecnic especialista Serveis d'accio ciutadana Tècnic museu Gestió dels museus locals
Tecnic especialista Serveis d'accio ciutadana Tècnic patrimoni cultural Gestió dels museus locals