La plantilla de personal a les entitats locals: aspectes clau per a la seva planificació estratègica

Acció formativa

La plantilla de personal a les entitats locals: aspectes clau per a la seva planificació estratègica

Àmbit promotor de formació
Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local
Requisits
Les persones que optin a aquesta formació han de ser necessàriament de l’àmbit de RH i/o organització i tenir coneixements específics en gestió de plantilla de personal (personal electe, directors/es de RH i personal tècnic de l’àmbit)
Prioritàriament personal tècnic (subgrups A1/A2).
Màxim 2 persones per Ajuntament.
Nombre de participants:
Mínim
10
Òptim
15
Màxim
20
Canal
Videoformació
Durada:
3,0 h
Presencial
0,0 h
Videoformació
3,0 h
Treball en línia
0,0 h
Modalitat
Curs

Programa, avaluació i acreditació

• Avantatges d’una bona planificació estratègica de la plantilla de personal

• L’anàlisi i diagnosi de la plantilla de personal:
. quant a l’estructura: composició, dimensionament
. quant a la cobertura: índex de temporalitat, índex d’edat, capacitació, potencial intern, etc.

• Com planificar la plantilla de futur.

. Ajudar a identificar, als equips de govern, responsables i gestors de recursos humans, els aspectes clau en la planificació estratègica de la plantilla d’una entitat local.

Treball teòric i pràctic sobre els continguts bàsics.
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic organització Planificació dels recursos humans
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic recursos humans Planificació dels recursos humans