Acció formativa del BAF
Negociació i gestió de conflictes a les biblioteques
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Biblioteques
Requisits:
- Director biblioteca dins del Programa de Suport Directiu
- Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d’aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
taller
Canal:
Videoformació + en línia
Durada:
12.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   9.00 h
| Treball en línia   3.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
13
| Màxim  
16
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

Conèixer i aplicar els aspectes que intervenen en un procés de negociació orientat a arribar a un acord en situacions de conflicte d’interessos, o arribar a la construcció d’aliances, des d’una perspectiva de benefici mutu i a llarg termini.

Continguts
• Què s'entén per negociació
• Models generals de negociació
• Quatre estratègies
• L'ús de tàctiques
• Definició de conflicte
• Fases d'una negociació
• La zona d'acord
• Habilitats negociadores clau: empatia, escolta i assertivitat
Metodologia d'impartició
Seminari productiu. Sessions amb un enfocament actiu, combinant la introducció de conceptes i criteris de negociació, la proposta d'activitats de treball individual i en parelles, l'anàlisi i contrast del visionat de pel·lícules i l'aplicació de pautes.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director biblioteca Influència i persuasió