Acció formativa del BAF
Recursos de comunicació per a ajuntaments petits
Àmbit promotor de la formació:
Gabinet de Comunicació
Requisits:
Cap requisit previ
Modalitat:
curs
Canal:
Videoformació
Durada:
6.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
15
| Màxim  
20
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

· Aportar eines pràctiques i tècniques senzilles perquè les persones responsables de la comunicació als municipis petits puguin treure el màxim profit dels recursos disponibles.
·
Aconseguir que cadascun dels ajuntaments que hi participin sigui més transparent, visible i valorat per la comunitat.

Continguts
· La importància de comunicar bé en l'àmbit municipal.
· Com crear i mantenir una agenda de contactes útil.
· Quins fets o iniciatives poden generar interès mediàtic.
·
Relació amb els mitjans: notes de premsa, convocatòries i altres format
· L'ús estratègic de les xarxes socials.
· El paper i la preparació del portaveu.
· Canals oficials i altres vies de comunicació institucional.
Metodologia d'impartició
Exposició teòrica, pràctica i casos reals. S'analitzen exemples concrets i es plantegen situacions per debatre possibles respostes, comparant-les amb com es van resoldre en la realitat
Metodologia d'avaluació
Per a l'obtenció del certificat és requereix el 100% d'assistència.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Comunicació estratègica