Tipus de formació
Canal formatiu
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu
El present anàlisi de la reputació turística online de la Regió de Barcelona realitzat al maig de 2024, presenta com a principals objectius:
· Quantificar la valoració agregada dels…Tipus de recurs: InformeFormat:PDF
Nou - Recurs formatiu
El Laboratori de Turisme de la Diputació de Barcelona realitza periòdicament una enquesta per conèixer la percepció sobre el turisme que hi ha entre la població de la regió de Barcelona, formada…
Tipus de recurs: InformeFormat:PDF
Nou - Recurs formatiu
Informe que recull les dades més significatives, tant quantitatives com qualitatives, de l'any 2024. Aquestes dades ajuden a configurar quina és la realitat turística del darrer any a la…
Tipus de recurs: InformeFormat:PDF
Nou - Recurs formatiu
Aquest informe monogràfic mostra i analitza les dades que es recullen des del LABturisme de la Diputació de Barcelona, en relació al nombre de visitants als principals atractius, equipaments i…
Tipus de recurs: InformeFormat:PDF
Nou - Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Un dels grans reptes de tota organització és l'excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l'Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s'estan…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d'atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
Col·lecció "Videopíndoles d'…
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
Les preguntes són claus per tal de fer un bon acompanyament en els equips de treball. En 2 minuts tens alguns aspectes clau a tenir en compte.
Col·lecció "Videopíndoles d'…
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
Informar de canvis requereix d'una sèrie de passes que faciliten la comprensió i distribució d'allò que s'ha volgut comunicar. En 2' el vídeo et dóna instruccions de com fer-ho…
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
En 2' et donem alguns trucs per poder captar l'atenció dels teus oients en una presentació oral.
Col·lecció "Videopíndoles d'aprenentatge¿ de la Direcció de Serveis de…
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
Com reps una crítica? En 2' el vídeo et dona pistes per aprofitar-les i fer un creixement professional i personal.
Col·lecció "Videopíndoles d'aprenentatge¿ de la Direcció de…
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,¿ En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
El manual parteix del concepte d'empatia per analitzar posteriorment tot allò que afecta la comunicació empatica. L'empatia és una eina clau per desenvolupar les connexions basades en la…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
No podem comunicar: per això és important la comunicació 360 a l'entorn laboral. Parlarem sobre l'impacte que té la comunicació verbal i no verbal en el dia a dia a la feina. Veurem…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs: ManualFormat:Àudio
- Recurs formatiu
La comunicació és una batalla de percepcions i, sovint, les persones interpretem la informació de diverses formes. Veurem com comunicar-nos millor amb els companys desenvolupant habilitats que ens…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs: ManualFormat:Àudio
- Recurs formatiu
Ser un bon especialista en una àrea professional, no implica en absolut disposar de bones dots per construir entorns de col·laboració o resoldre conflictes. En aquest capítol coneixerem què és l…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs: ManualFormat:Àudio
- Recurs formatiu
El nostre estil comunicatiu té impacte en les nostres converses i relacions. Prendre consciència de quins estils existeixen i saber quin és el nostre ens ajudarà a mantenir una millor comunicació…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs: ManualFormat:Àudio
- Recurs formatiu
Saber com abordar una conversa de manera constructiva i positiva pot marcar la diferència en el resultat del que volem aconseguir. Veurem pautes i eines per saber articular un missatge concret,…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs: ManualFormat:Àudio