Acció formativa del BAF
Com construir relacions amb el teixit empresarial
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació
Requisits:
Personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses.
Modalitat:
Curs
Canal:
Presencial
Durada:
15.00 h
| Presencial   15.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

· Proporcionar coneixements i eines que facilitin l'apropament i la col·laboració del personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses, amb les empreses del seu territori i ajudar a millorar les seves habilitats comunicatives per afavorir aquesta relació.

Continguts
· Habilitats comercials per a la venda de la cartera de serveis dels Centres Locals de Serveis a les Empreses
· Habilitats comunicatives per al desenvolupament de les tasques del personal tècnic dels Centres Locals de serveis a les empreses i com potenciar-les
· Casos pràctics i rol playing
Metodologia d'impartició
La metodologia de treball serà participativa i combinarà exposicions teòriques amb exercicis i simulacions per treballar i aplicar els aprenentatges i els continguts del curs (casos pràctics i Rol playing).
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Plans d'actuació per al desenvolupament empresarial