Acció formativa del BAF
La importància de la comunicació cultural
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Cultura
Requisits:
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Curs
Canal:
Videoformació
Durada:
4.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   4.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
17
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

· Remarcar la necessitat d'una bona comunicació cultural en els municipis.
· Analitzar estratègies comunicatives des dels ajuntaments.
· Explicitar què cal comunicar i quins canals són més adients per fer-ho.
· Subratllar la necessitat del treball transversal en la comunicació municipal, incloent les associacions i agents culturals.
· Concretar com es pot arribar de manera més efectiva als ciutadans.
· Incidir en la importància de segmentar la informació per tipologies ciutadanes.

Continguts
· La comunicació de la cultura en els municipals. La importància d'una estratègia global.
· Els plans de comunicació cultural.
· Arribar de manera efectiva a la ciutadania. Accions, estratègies i mitjans.
· La segmentació de l'activitat comunicativa. La creació de comunitats d'interessos.
· Xarxes socials vs. comunicació tradicional. Buscant la complementarietat.
· El seguiment dels interessos culturals de la població.
· Accions coordinades de comunicació segons el mitjà.
· La dosificació adequada de la comunicació cultural.
Metodologia d'impartició
S'alternaran les exposicions teòriques amb els casos pràctics.