Acció formativa del BAF
Storytelling: creació de missatges amb impacte
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Taller
Canal:
Videoformació + en línia
Durada:
12.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.50 h
| Treball en línia   5.50 h
Nombre de participants:
Mínim 8
| Òptim  
8
| Màxim  
10
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Descriptor:
Objectius

1. Identificar els elements principals de l'storytelling.
2. Utilitzar aquests elements en els contxtos professionals.

Continguts
1. L'essència del missatge: síntesi del contingut en idees força.
2. Objectius i elements bàsics de l'storytelling.
2.1. Creació d'històries per crear vincles emocionals.
2.2. Tipus de narracions.
3. Com crear una història: esquema narratiu, elements de la història, tipus d'escenari,protagonistes, etc.
3.1. Esquema narratiu.
3.2. Protagonistes.
3.3. Ambientació.
3.4. Temps narratiu.
3.5. Narració oral: comunicació no verbal.
4. Eines gratuites i plataformes online per a generar storytelling.
5. El meu storytelling: què i com vull explicar-ho.
Metodologia d'impartició
Taller eminentment pràctic en que es combinarà l'aprenentatge teòric amb el treball individual entre sessions per elaborar un primer producte a partir de l'ús d'aquesta tècnica. Cada participant partirà d'un document previ que aporti sobre el qual anirà aplicant aquesta tècnica per tal de convertir-lo en aquest tipus de discurs.
Metodologia d'avaluació
L'avaluació afeigeix a l'assistència a les sessions de videoformació, la participació en les mateixes i l'entrega des de l'aula virtual de les diferents tasques, el comentari de les quals portarà al participant a l'obtenció d'un document finalitzat que l'haurà ajudat a integrar la tècnica.