Càpsula: el procés d'assignació d'activitat
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director biblioteca | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre cívic | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre educatiu | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament cultural | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament esportiu | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Inspector policia | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sotsinspector policia | Direcció de persones |
Comandament executiu | Transversal | Cap secció | Direcció de persones |
Comandament executiu | Transversal | Cap servei | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Serveis de desenvolupament territorial | Cap colla | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Serveis de desenvolupament territorial | Encarregat | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Caporal policia | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sergent policia | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Transversal | Cap negociat | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Transversal | Cap unitat | Direcció de persones |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Interventor | Direcció de persones |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Secretari | Direcció de persones |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Secretari/Interventor | Direcció de persones |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Tresorer | Direcció de persones |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2278.jpg
El recurs presenta, en 5 mòduls, diversos aspectes que han de contribuir a unes millors delegacions. Cadascun dels mòduls, que tenen una llargada entre 1,30 i 3 hores, alterna la teoria amb la proposta de pràctiques de diversos tipus. El mòdul 1 ens ofereix la contextualització del terme, contextualització que s'aclareix en el mòdul 2 dedicat a aclarir les confusions més habituals al respecte. El modul 3 i 4 desenvolupen el model DISC de delegació, en les vessants personals i d'actuació grupal.Continguts i reflexions sobre la confiança i el bon feedback que se'n deriva cloue el material.
Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg
Manuals de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg
Manual de lectura per al participant del curs. En aquest manual, es revisen els conceptes de qualitat i de millora contínua, així com es recalca la importància de la millora contínua en les administracions locals, tant en els processos interns com en les vinculacions externes. També es presenten alguns mètodes i instruments per a la millora contínua. I, finalment, es centra en el rol del comandament pel que fa a la gestió dels processos de millora.
Manuals de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg
Aquest material t'oferirà pautes per fer un seguiment precís i exhausitiu de les tasques delegades, de manera que el resultat final sigui el desitjat.
Manuals de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg
Aquest material t'ajudarà a desenvolupar habilitats per a delegar de manera eficaç i afavorir la motivació i la implicació de les persones que integren els equips de treball. Entre d'altres aspectes treballaràs la importància de no improvisar, d'entendre i gestionar els aspectes previs a una correcta delegació, preparar alternatives, etc.
Manuals de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF003_coonversesdirectives.jpg
Vivim temps difícils que ens estan posant a prova en el nostre lideratge i en les nostres relacions. I en aquest context, la bona comunicació és més necessària que mai. Ferran Ramon-Cortés ens ho explica en aquesta xerrada.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Converses DirectivesTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg
Manual de lectura per al participant del curs. Gestionar un equip requereix diverses habilitats, tant organitzatives com socials. En aquest manual es presenten les diferents estratègies i recursos que cal conèixer per tal de gestionar un equip de manera eficaç.
Manuals de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2218.jpg
Informar de canvis requereix d'una sèrie de passes que faciliten la comprensió i distribució d'allò que s'ha volgut comunicar. En 2' el vídeo et dóna instruccions de com fer-ho.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo