Les escoles municipals de persones adultes com a agent educatiu del municipi
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre educatiu | Organització i gestió de centres docents de titularitat municipal |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Organització i gestió de centres docents de titularitat municipal |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic cultura | Desenvolupament de l'educació local |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic educació | Organització i gestió de centres docents de titularitat municipal |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic joventut | Desenvolupament de l'educació local |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Educador social | Desenvolupament de l'educació local |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Treballador social | Desenvolupament de l'educació local |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2405.jpg
Aquest Destil·lat exposa les característiques del treball per projectes, les tipologies de projectes, l’estructura i fases d’un projecte i la implementació a les escoles municipals de persones adultes.
La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 14 d’aquesta col·lecció.
Autores: Meritxell Garrigós, Directora de l’Escola Municipal de Persones Adultes La Llar de Terrassa.Raquel Reíllo, Cap d’Estudis de l’Escola Municipal de Persones Adultes La Llar de Terrassa.Destil·lats d’EducacióTipus de recursManualFormatPDF