Acció formativa del BAF
Competències professionals per gestionar fires
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Comerç
Requisits:
Personal tècnic de l'àmbit de les fires i els esdeveniments.
Modalitat:
curs
Canal:
Presencial
Durada:
5.00 h
| Presencial   5.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

- Conèixer les competències transversals que es posen en joc en la realització de fires des de la definició fins a la finalització de les mateixes.
- Identificar el nivell d'acompliment de 3 competències clau en el treball individual i en equip: Creativitat, Adaptabilitat i Treball sota pressió.
- Adquirir pautes per desenvolupar les 3 competències citades.

Continguts
Les competències, una eina per acomplir amb la tasca
- Què són les competències professionals? Quines hi ha?
- Quines competències transversals són necessàries per tirar
endavant una fira?
- Com ho tinc jo? Una primera avaluació ràpida
Creativitat
- Què entenem per creativitat?
- Evidències per identificar si la tinc
- Pautes per desenvolupar-la
Adaptabilitat
- Què entenem per adaptabilitat?
- Evidències per identificar si la tinc
- Pautes per desenvolupar-la
Treball sota pressió
- Què entenem per treball sota pressió?
- Evidències per identificar si la tinc
- Pautes per desenvolupar-la
Metodologia d'impartició
Les sessions es plantegen com a petits seminaris resultant necessària una actitud pro-activa quant a curiositat i participació.

Estudi de casos particulars, exercicis d'autoanàlisi individual i en grup.
Metodologia d'avaluació
Assistència
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic comerç Planificació, organització i dinamització de les fires locals