Acció formativa del BAF
La gestió dels mercats
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Comerç
Requisits:
Cap requisit previ
Modalitat:
curs
Canal:
Presencial
Durada:
12.00 h
| Presencial   12.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 16
| Òptim  
20
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

Conèixer els principals aspectes tècnics i legals que afecten a la gestió operacional d’un mercat i millorar la gestió de l’energia.

Continguts
Es començarà fent menció als principals contractes que ha de disposar un mercat i quina és la seva gestió quotidiana (Baixa tensió, climatització, subministraments etc..).
Després es presentarà un Excel amb els principals indicadors lligats a les operacions.
El darrer aspecte a tractar seran els principals conceptes de màrqueting aplicables a un mercat.
Es realitzarà un pla de dinamització "tipus" de forma participativa.
Metodologia d'impartició
exposició teòrica i elaboració d'un document final conjunt.
Metodologia d'avaluació
assistència
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic comerç Gestió i direcció de mercats municipals