Acció formativa del BAF
Logística i cadenes de subministrament: competitivitat i sostenibilitat
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació
Requisits:
· Personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Curs
Canal:
Videoformació
Durada:
6.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

· Conèixer què és i què implica la logística.
· Conèixer les claus d'una operació logística i les seves palanques de millora.
· Conèixer els sectors on la gestió d'operativa i logística és més rellevant pel desenvolupament del negoci.
· Saber com assessorar en relació als serveis logístics i els diferents canals de distribució.
· Saber com la logística ens pot fer més competitius, i quin impacte te en la sostenibilitat.

Continguts
· Per què parlem de logística: rendibilitat, velocitat, competitivitat, sostebilitat, agilitat, efecte Forrester.
· La direcció de les operacions: cadena de subministrament i logística. Conceptes i evolució.
· Equilibri entre la competitivitat i gestió de recursos.
· Elements clau per a l'eficiència logística: mix de producte, recursos, localització, transport i fluxos d'informació.
Metodologia d'impartició
La metodologia de treball es basa en exposicions teòriques i descripció de diferents exemples.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Plans d'actuació per al desenvolupament empresarial