Acció formativa del BAF
Neuromàrqueting i neurocomunicació en l’esport local
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis d'Esports
Requisits:
- Cap requisit previ.
- Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d’aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
curs
Canal:
Videoformació
Durada:
6.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
30
| Màxim  
40
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

Transferir coneixements i tècniques de la neurociència per estimular el context del màrqueting i la publicitat de les activitats esportives municipal per millorar la resposta de la ciutadania davant d’aquestes.

Continguts
Conèixer i utilitzar tècniques de neuromàrqueting i neurocomunicació per comunicar les nostres activitats esportives a la ciutadania de manera més efectiva.
Metodologia d'impartició
Tipus classe "magistral".Expositiva a través de casos i experiències i debat.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament esportiu Serveis i equipaments esportius
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic esports Serveis i equipaments esportius