Tipus de formació
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l… Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia 
- Recurs formatiu En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d'atenció a la ciutadania. 
 Mitjançant diverses preguntes interactives…Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia 
- Recurs formatiu Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l'objectiu de… Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia 
- Recurs formatiu La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements… Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia 
- Recurs formatiu En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat,… Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia 
- Recurs formatiu L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem… Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia