Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de facilitar una atenció de qualitat als usuaris i a les usuàries.
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Suport operatiu | Serveis de benestar social | Monitor centre obert | Orientació de servei a la ciutadania |
Suport operatiu | Serveis de benestar social | Auxiliar geriatria | Orientació de servei a la ciutadania |
Suport operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Agent policia | Orientació de servei a la ciutadania |
Tècnic auxiliar | Serveis d'acció ciutadana | Educador escola bressol | Orientació de servei a la ciutadania |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Metge | Orientació de servei a la ciutadania |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Infermer | Orientació de servei a la ciutadania |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Psicòleg | Orientació de servei a la ciutadania |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Treballador social | Orientació de servei a la ciutadania |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Educador social | Orientació de servei a la ciutadania |
Recursos relacionats
- Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d’atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Col·lecció:Tipus de recurs:Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia - Recurs formatiu
Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs:Guia d'habilitatsFormat:Vídeo - Recurs formatiu
En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:ManualFormat:Material en línia - Recurs formatiu
L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:ManualFormat:Material en línia - Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:ManualFormat:Material en línia - Recurs formatiu
Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:ManualFormat:PDF - Recurs formatiu
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:ManualFormat:PDF - Recurs formatiu
La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:ManualFormat:Material en línia