· Explicació i comprensió de què és el Trastorn de l'Espectre Autista (TEA).
· Apoderar i capacitar als professionals en el seu paper de vigilància del desenvolupament i detecció de possibles signes d'alarma del TEA.
· Dotar d'estratègies i recursos per establir una bona coordinació familiar.
· Capacitar els professionals en l'adaptació de contextos i elaboració de materials adaptats a les necessitats dels infants amb TEA.
· Dotar els professionals d'estratègies per afavorir la participació social dels infants amb TEA.
· Capacitar els professionals en la comprensió i gestió de conductes específiques dels infants amb TEA.
· Dotar els professionals d'estratègies per afavorir la comunicació i el llenguatge dels infants amb TEA.
· Capacitar els professionals de les escoles bressol en les dificultats alimentàries i de control d'esfínters que els infants amb TEA poden presentar.
· Dotar els professionals de les escoles bressol d'estratègies per afavorir l'autonomia dels infants amb TEA en el context de l'escola bressol.
· Difondre i sensibilitzar sobre el TEA.
· Estratègies de comunicació i estratègies per a fomentar l'autonomia.
· Gestió de conductes.
· Abordatge de les dificultats conductuals i sensorials associades als TEA.
· Estratègies per afavorir la participació, la relació social i l'elaboració de materials.