Acció formativa del BAF
L’experiència d’usuari a les biblioteques: noves estratègies de comunicació
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Biblioteques
Requisits:
Curs destinat prioritàriament a biblioteques amb RFID.
Modalitat:
taller
Canal:
Presencial
Durada:
12.00 h
| Presencial   12.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 12
| Òptim  
15
| Màxim  
20
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

Conèixer i aplicar les tècniques de comunicació més adients per comunicar amb els usuaris de forma àgil i eficaç, aconseguint una experiència satisfactòria a la biblioteca.

Continguts
• El treball en equip i la gestió eficaç del servei a l'usuari.
• Tècniques de comunicació assertiva.
• Creació de la connexió emocional amb els clientes. Us eficaç de l'empatia.
• Eines i instruments de la comunicació no verbal.
• Gestió de les incidències. Com aconseguir fidelitzar a través de les queixes.
• Noves formes de comunicar amb la ciutadania.
Metodologia d'impartició
Seminari productiu. Sessions on es desenvoluparan habilitats professionals i s’aplicaran tècniques de comunicació, a través d’un enfocament metodològic de learning by doing, amb una proposta de treballs individuals i en grup. Aprenentatge de caire vivencial.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director biblioteca Comunicació estratègica
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Bibliotecari Orientació de servei a la ciutadania