· Tenir prou coneixements per resoldre incidències resultants de la càrrega de les variacions mensuals a la base de dades de l'INE ("cues d'errors") i adquirir nocions bàsiques del procediment per a l'obtenció de la xifra anyal de població.
Definició
Fet d'integrar-se, col·laborar i coordinar-se de forma activa en un grup de treball per tal d'assolir els objectius comuns necessaris per a una bona prestació del servei.
La competencia implica ...
Característiques dels grups i equips de treball. Etapes evolutives dels equips de treball.
Rols als equip de treball. El rol del líder.
Conflictes als equips de treball.
Actituds i habilitats personals que afavoreixen o dificulten el treball en equip. Compartir reptes i objectius.
Noves tecnologies aplicades al treball en equip.
Reunions de treball.
Nivells
· Informa els seus companys sobre l'estat de les activitats que porta a terme.
· Col·labora en les reunions i discussions de l'equip (aporta idees, suggeriments, opinions, propostes, etc.).
· Tracta correctament els seus companys.
· Accepta el rol que té dins l'equip sense generar conflictes.
· Es preocupa per conèixer els reptes i/o objectius de l'equip.
· Realitza les tasques que se li assignen dins el grup de treball i n'assoleix els resultats esperats.
· Respon a les sol·licituds d'ajuda de caps i companys i hi col·labora quan cal.
· Accepta les maneres de fer de les persones de l'equip i valora les seves capacitats i aportacions.
· Mostra sensibilitat i respecte davant dels estats d'ànim dels seus companys.
· Participa activament i és constructiu en els reunions: facilita la reflexió i l'anàlisi conjunta, integrant contribucions i punts de vista i consensuant les idees.
· Es corresponsabilitza de les decisions de l'equip.
· Defensa amb convicció les seves opinions davant del grup, però sap cedir amb la finalitat de buscar el consens i de facilitar el treball del grup.
· Actua amb decisió per tal de tallar la difusió de comentaris gratuïts dins l'equip.
· Afronta els problemes, els conflictes o les diferències en l'equip amb decisió i optimisme.
· Defensa l'equip davant de comentaris negatius o queixes injustificades.
· Davant de tercers es mostra orgullós del treball de l'equip.
· Anima l'equip a opinar sobre els projectes i a arribar a acords a través de dinàmiques de participació.
· Dóna i demana ajut: manté una actitud oberta vers les idees i experiències dels altres.
· Felicita els altres i reconeix la feina ben feta.
· Dóna suport directe (formatiu, suport, conflictes amb terceres persones, etc.) als altres quan aquest ho necessiten.
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
· Tenir prou coneixements per resoldre les incidències resultants de la càrrega de les variacions mensuals a la base de dades de l'INE (cues d'errors) i poder dur a terme el procediment per a l'obtenció de la xifra anyal de població.
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
· Conèixer i aplicar la normativa legal que regeix la gestió del padró d'habitants.
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
· Conèixer i aplicar la normativa legal que regeix el procediment electoral.
· Identificar i resoldre les principals gestions padronals amb l'aplicació.
· Familiaritzar-se amb les situacions més típiques que es pot trobar el padroner/a al realitzar un procés electoral.
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
· Conèixer i aplicar la normativa legal que regeix la gestió del padró d'habitants.
· Identificar i resoldre les principals gestions padronals amb l'aplicació.
· Familiaritzar-se amb les situacions més típiques que es pot trobar el gestor/a del padró amb el ciutadà/na.