Acció formativa del BAF
Inspecció d'establiments musicals, de restauració i altres
Àmbit promotor de la formació:
Gabinet de Prevenció i Seguretat
Requisits:
Es recomana haver fet el curs "Normativa i protocols en la inspecció de locals de pública concurrència"
Modalitat:
sessió de formació
Canal:
Durada:
5.00 h
| Presencial   5.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim
| Màxim
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

. Conèixer i aplicar les normatives que regulen les pautes d’actuació policial en la seva funció d’inspecció i vigilància específicament dels locals musicals i de restauració.. Identificar les principals normes jurídiques i ordenances municipalsque regulen aquestes activitats.. Saber dur a terme els diferents tipus d'inspecció.. Ser capaços d'identificar el règim sancionador aplicable en cada cas.

Continguts
. Principals normes reguladores de l'activitat d'establiments musicals i de restauració:-Les normes jurídiques-Les diferents ordenances municipals-El règim sancionador. Els tipus d'activitats i la seva inspecció:-Activitats recreatives de restauració.-Activitats recreatives musicals.-Inspecció en l’àmbit de la situació administrativa del local (llicències i/o autoritzacions municipals).-Inspecció en l’àmbit de les condicions de seguretat (memòria tècnica del local).-Inspecció en l’àmbit de les condicions higiènic-sanitàries.
Metodologia d'impartició
Es tracta d'un taller molt específic. L'exposició teòrica ha de ser la justa adaptant la durada a l'objectiu del taller. S'exposarà la fonamentació legal per mitjà de casos pràctics similars al què es poden trobar els agents en la seva pràctica habitual.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament operatiu Serveis de seguretat ciutadana Caporal policia Actuació policial administrativa i mediambiental
Comandament operatiu Serveis de seguretat ciutadana Sergent policia Actuació policial administrativa i mediambiental