Actuació policial administrativa i mediambiental

Donar a conèixer la inspecció policial en l'àmbit de la seguretat alimentària.Ser capaç de coordinar les actuacions entre la policia local i els equips municipals de seguretat alimentària.

- Ser capaç de coordinar les actuacions entre la policia local i els equips municipals de seguretat alimentària. - Saber efectuar el control sanitari d’aliments en el transport i en els establiments minoristes d’alimentació- Conèixer les mesures correctores aplicables.- Saber aplicar els coneixements tècnics en l’àmbit de la seguretat alimentària necessaris per a desenvolupar les funcions de la policia local.- Identificar els aspectes legals, actes, protocols i procediments relatius a la higiene dels productes alimentaris.- Conèixer les deficiències i les condicions de risc sanitari

-Dotar als assistents dels coneixements i eines bàsics per a determinar si un document de trànsit, d'identitat o de viatge, presenta indicis de falsificació.-Dotar als assistents dels coneixements bàsics per a intervenir amb Targetes d’estacionament per a persones amb discapacitat en la seva vessant penal i administrativa.

- Conèixer i aplicar les normatives que regulen les pautes d’actuació policial en la seva funció d’inspecció i vigilància específicament dels locals musicals i de restauració.- Identificar les principals normes jurídiques i ordenances municipalsque regulen aquestes activitats.- Saber dur a terme els diferents tipus d'inspecció.- Ser capaços d'identificar el règim sancionador aplicable en cada cas.

En acabar l'acció formativa, els participants seran capaços de:1. Conèixer i aplicar les normatives que regulen les pautes d’actuació policial en la seva funció d’inspecció i vigilància específicament dels locals musicals i de restauració.1.1. Identificar les principals normes jurídiques i ordenances municipals que regulenaquestes activitats.1.2. Saber dur a terme els diferents tipus d'inspecció.1.3. Identificar el règim sancionador aplicable en cada cas.

Aquesta acció formativa s'alinea amb els següents Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS): 11. Ciutats i comunitats sostenibles i 13. Acció climàtica.- Identificar i interpretar la normativa ambiental aplicable de competència per les policies locals, en les temàtiques que els són competència, i aplicar els procediments adequats a cada cas.- Elaboració de la documentació i procediments d’intervenció necessàries en les diverses actuacions.- Comunicació vers a la ciutadania. Orientar en tècniques d’intervenció policial.

Aquesta acció formativa s'alinea amb els següents Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS): 3. Salut i benestar i 11. Ciutats i comunitats sostenibles.- Adquirir uns coneixements generals bàsics sobre la contaminació acústica.- Conèixer la normativa vigent relacionada amb la contaminació acústica.- Conèixer el procediment de mesures amb sonòmetre.