Acció formativa del BAF
Re-thinking la comunicació a les fires locals (formació virtual)
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Comerç
Requisits:
- Adreçat a personal tècnic dels ens locals en l'àmbit de promoció econòmica/comerç
- Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d’aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
seminari
Canal:
Videoformació
Durada:
5.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   5.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
12
| Màxim  
15
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

Donar coneixements i tècniques específiques als responsables de l'organització de les fires, que els permetin gestionar amb eficàcia l'organització d'aquest tipus d'esdeveniments, fent que aquests aconsegueixin els objectius i resultats esperats; fer-los capaços de detectar tendències i oportunitats per millorar i modernitzar les fires locals existents o per crear-ne de noves.
- Objectius específics:
Impulsar un procés de reflexió i anàlisi sobre l'estratègia de comunicació de les fires.

Continguts
Es tracta d'un seminari de 5 hores adreçat a personal tècnic d'ajuntaments, responsables de l'organització de fires, orientat a conèixer nous recursos, descobrir tendències del sector i emprar noves metodologies per a comunicar millor les fires locals.
Donarem a conèixer noves fórmules d'economitzar la informació i el temps, fer córrer la informació i guanyar competitivitat, estalviar costos derivats de la utilització d'estructures tradicionals de promoció i difusió de les fires.
Aprendre a utilitzar eines TIC relacionades amb les xarxes socials així com altres mecanismes que repercuteixin en el pressupost final d'aquests esdeveniments.
I posarem èmfasi a la creativitat i la innovació per crear esdeveniments singulars i que aportin valor afegit a la ciutadania.
La sessió estarà formada per quatre pilars que complementen la proposta formativa:-Comunicació
-Canals de comunicació propis i externs
-Selecció de canals
-Noves tendències en esdeveniments i estratègies per a singularitzar experiències.
Metodologia d'impartició
El seminari es dividirà en dues sessions de 2.30 hores cadascuna. Durant les sessions, es facilitarà als professionals una formació de caràcter eminentment pràctica, on es combinarà la teoria amb exemples de casos reals, amb l'objectiu que a la finalitzac
Metodologia d'avaluació
Assistència
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament operatiu Transversal Cap unitat Planificació i desenvolupament del teixit comercial
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic comerç Planificació, organització i dinamització de les fires locals
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Projectes estratègics de desenvolupament econòmic local