Tipus de formació
Canal formatiu
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu

Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu

Un dels grans reptes de tota organització és l'excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l'Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s'estan…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu

Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu

En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d'atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia
- Recurs formatiu

En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres. En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu

Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l'objectiu de…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu

Aquest recurs té un doble objectiu: conèixer les claus per crear presentacions d'impacte i al mateix temps, practicar amb la teva capacitat d'escolta amb l'anglès. Disposes de…
Col·lecció:Experiències d'autoaprenentatge "2×1"Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia
- Recurs formatiu

Aquest recurs té un doble objectiu: practicar l'escolta, la lectura i la comprensió en anglès mentre descobreixes quines són les claus per aprendre idiomes i quines són les creences…
Col·lecció:Experiències d'autoaprenentatge "2×1"Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia
- Recurs formatiu

La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu

En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat,…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu

Aquest recurs pretén donar a conèixer els aspectes clau relacionats amb l'activitat de les diferents regidories en les que es classifiquen les competències i serveis municipals amb l'…
Col·lecció:Espai de formació de l'electeTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu

L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu

L'administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes…Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Acció formativa del BAF

· Conèixer i comprendre l'impacte de la tecnologia i les xarxes socials en el desenvolupament adolescent.
· Adquirir eines per acompanyar adolescents en l'ús crític, segur i…Canal:Presencial
Durada:12.00 h
Nou - Acció formativa del BAF

. Conèixer els nous processos per l¿entrada en vigor del nou RD 1155/2024. Com gestionar la informació des de la perspectiva de la gestió municipal local i els diferents serveis municipals d¿…
Canal:Presencial
Durada:16.00 h
Nou - Acció formativa del BAF

. Conèixer els nous processos per l¿entrada en vigor del nou RD 1155/2024. Com gestionar la informació des de la perspectiva de la gestió municipal local i els diferents serveis municipals d¿…
Canal:Presencial
Durada:16.00 h
Nou - Acció formativa del BAF

· Explorar i testejar mecanismes per a la creació de laboratoris joves, com a espais d' innovació i participació activa.
· Fomentar el codisseny de programes i projectes amb les…Canal:Presencial
Durada:12.00 h
Nou - Acció formativa del BAF

· Millorar la comunicació interpersonal i oferir un servei de qualitat.
· Descobrir elements de la comunicació verbal i no-verbal que faciliten una càlida comunicació.
· Saber oferir…Canal:Presencial
Durada:12.00 h
Nou - Acció formativa del BAF

· Oferir un servei d'atenció al públic de qualitat, amb una comunicació eficaç, una gestió adequada de les emocions i la capacitat de resoldre conflictes de manera professional.
·…Canal:En línia
Durada:3.00 h
Nou - Acció formativa del BAF

· Reflexionar sobre la importància de la comunicació en afrontar discriminacions d'acord amb els diferents eixos de desigualtat.
· Analitzar com comuniquem: a qui es dirigeix la…Canal:Presencial
Durada:12.00 h
Nou