L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.
Recursos relacionats
- Recurs formatiu

En aquesta conversa formativa amb Edurne Pasaban, alpinista i primera dona del món a coronar els catorze vuitmils, explorem com les seves experiències extremes a les muntanyes poden inspirar…
Col·lecció:Converses FormativesTipus de recurs:EntrevistaFormat:VídeoNou - Recurs formatiu

En aquesta conversa formativa amb Edurne Pasaban, alpinista i primera dona del món a coronar els catorze vuitmils, explorem com les seves experiències extremes a les muntanyes poden inspirar…
Col·lecció:Converses FormativesTipus de recurs:EntrevistaFormat:ÀudioNou - Recurs formatiu

En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat,…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:ManualFormat:Material en línia - Recurs formatiu

Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:ManualFormat:Material en línia - Recurs formatiu

Un dels grans reptes de tota organització és l'excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l'Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s'estan…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:ManualFormat:PDF - Recurs formatiu

En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d'atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Col·lecció:Tipus de recurs:Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia - Recurs formatiu

En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres. En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:ManualFormat:PDF - Recurs formatiu

Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l'objectiu de…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:ManualFormat:Material en línia