Acció formativa del BAF
La gestió interna de la participació: com hem de funcionar?
Àmbit promotor de la formació:
Oficina Tècnica de Participació per als Governs Locals
Requisits:
Tenir coneixements i experiència prèvia en l'àmbit de la participació ciutadana.
Modalitat:
curs
Canal:
Presencial
Durada:
15.00 h
| Presencial   15.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

• Conèixer el paper de cada actor dins un procés de participació a nivell intern de l'ajuntament per tal de gestionar els processos de manera eficient i amb la màxima transversalitat.

Continguts
1. Fases d'un procés de participació.
2. Planificar el procés a nivell intern: moments, actors, recursos, espais de treball, etc. Quins actors en quins moments: quin és el paper de cadascú durant el procés.
Metodologia d'impartició
Explicació teòrica acompanyada d'exemples.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Transversal Cap secció Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Comandament executiu Transversal Cap servei Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Comandament operatiu Transversal Cap negociat Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Comandament operatiu Transversal Cap unitat Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic participació ciutadana Programes de foment de la participació ciutadana