Una mirada a la gestió de les emocions i als nostres valors

Recurs
Una mirada a la gestió de les emocions i als nostres valors

Oriol Julià i Ramiro Ortegón, formadors d'Equip SEER (Salut i Educació Emocional) ens donen claus per a l'acompanyament socioemocional promocionant la mirada al món emocional i al món dels valors per poder potenciar fortaleses en l'alumnat.

Tipus de recurs:
Ponència
Format:
Vídeo
Agrupació:
Educació emocional
Promotor:
Gerència de Serveis d'Educació
Descriptors:
Col·lecció:
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre educatiu Comprensió interpersonal
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Professor escola Comprensió interpersonal
Tècnic especialista Serveis de benestar social Educador social Comprensió interpersonal

Recursos relacionats

  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2303.jpg

    Oriol Julià i Ramiro Ortegó, formadors d'Equip SEER (Salut i Educació Emocional) ens donen algunes claus per prendre consciència de les emocions i els valors, a fi d'ajudar-nos a fer transferencials aprenentatges, la motivació i la responsabilitat.
    Es tracta d'una relexió al voltant de l'acompanyament del sentit de vida i les fortaleses en l'alumnat.

    Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1954.jpg

    Manual de lectura per al participant del curs. L’objectiu d’aquest manual és donar eines i recursos sobre intel·ligència emocional al personal de comandament executiu, operatiu i directiu per afrontar els problemes i assumir els reptes professionals que estiguin en les prioritats de cada un dels serveis municipals.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2273.jpg

    En aquest recurs aprendreu com utilitzar la comunicació assertiva en la gestió per objectius i aspectes a considerar sobre la relació entre emocions i lideratge. Tot plegat cal tenir-ho present per a una millor relació amb la revisió de la planificació i les expectatives i també a l’hora de fer l’assignació i seguiment de l’activitat.
    També hi trobareu pautes sobre les característiques d’una bona retroacció i les passes a seguir per donar-la.
    El recurs presenta els coneixements bàsics, materials per ampliar-los i breus exercicis per contribuir a consolidar els aprenentatges.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1974.jpg

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de facilitar una atenció de qualitat als usuaris i a les usuàries.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2235.jpg

    Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2717.jpg

    Aquest document té com a objectiu ampliar la mirada del que ens passa emocionalment en situacions de canvi. Veurem les diferents fases per les que passem i la importància d'una bona gestió emocional d’elles. En definitiva, vol servir d’ajuda per a identificar i legitimar les emocions que experimentem davant d’aquestes situacions.

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2285.jpg

    Un conflicte pot sorgir en el moment i pel motiu més inesperat, tant en la nostra vida professional com personal.
    Conèixer els tipus de conflictes, els elements que hi intervenen i com cal afrontar-los ens ajudarà a resoldre'ls ràpidament i amb resultats profitosos per a les dues parts.
    Saps què és una mediació? I un caucus? I les diferències que hi ha entre un conflicte i un problema? Què és la resiliència?
    Deixa’ns ser els teus entrenadors (coaches) a través d’aquest microcurs

    Microcursos
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2483.jpg

    La Programació Neurolingüística, coneguda com PNL, és un conjunt d’eines, exercicis i recursos destinats a entendre les nostres arrels, què és el nostre món intern. Les nostres experiències de vida creen inconscientment les ulleres amb les que veiem les persones, el món i a nosaltres mateixos.
    La PNL estudia com les persones filtrem la informació que percebem, li donem un significat intern i, en funció d’aquest, experimentem l’emoció que incita a un comportament o un altre. Si vols saber més sobre què és la PNL, per a què serveix i com la pots aplicar, llegeix aquest recurs.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF