Temàtica formativa

S'han trobat 58 resultats

Listado

Cuadricula Listado
  • Recurs formatiu

    La capacitat de motivar i convèncer a través del discurs és una eina molt útil en un món que funciona cada vegada més des de la participació i la col·laboració. En aquest document trobaràs alguns…

    Tipus de recurs: Guia d'habilitats
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d’atenció a la ciutadania.
    Mitjançant diverses preguntes interactives…

    Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatge
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Les formacions o reunions virtuals requereixen d'uns coneixements bàsics dels docents i participants per afavorir la comunicació verbal a través de la càmera. En 2 minuts es destaquen els…

    Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs: Guia d'habilitats
    Format:

    Vídeo

  • Recurs formatiu

    En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…

    Col·lecció:Síntesis de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En 2 minuts alguns trucs per poder gravar les teves presentacions amb èxit.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022
    Trucs del…

    Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs: Guia d'habilitats
    Format:

    Vídeo

  • Recurs formatiu

    En 2' coneix aquesta tècnica de presentació de projectes que és concisa i clara.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs: Guia d'habilitats
    Format:

    Vídeo

  • Recurs formatiu

    Cada dia és més necessari parlar en públic, presentar-se, presentar projectes, argumentar opinions… Les persones formem part de grups i d’organismes on volem que la nostra opinió compti.

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Cada dia és més necessari parlar en públic, presentar-se, presentar projectes, argumentar opinions… Les persones formem part de grups i d’organismes on volem que la nostra opinió compti.

    Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    Àudio

  • Recurs formatiu

    Per saber parlar bé en públic cal seguir una tècnica i una pràctica. Carme Pla, actriu de la companyia TdeTeatre i formadora, ens explica les pautes bàsiques a seguir per aconseguir-ho.
    Col·…

    Col·lecció:Converses Directives
    Tipus de recurs: Ponència
    Format:

    Vídeo

  • Recurs formatiu

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    L’administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
    brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes de…

    Col·lecció:Síntesis de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    PDF

  • Acció formativa del BAF

    1. Mapejar i estructurar l'experiència de l'usuari des de i en l'administració pública
    2. Seleccionar els recursos que permetin elaborar un mapa d'experiència de l'…

    Canal:

    Videoformació + en línia

    Durada:

    12.00 h

  • Acció formativa del BAF

    - Atendre correctament a les persones amb diversitat funcional, conèixer les seves característiques, les necessitats comunicatives i quines són les mesures d’accessibilitat més adients per a cada…

    Canal:

    Videoformació

    Durada:

    12.00 h

  • Acció formativa del BAF

    - Atendre correctament a les persones amb diversitat funcional, conèixer les seves característiques, les necessitats comunicatives i quines són les mesures d’accessibilitat més adients per a cada…

    Canal:

    Presencial

    Durada:

    12.00 h