Tècniques de comunicació i presentació en públic

Recurs
Tècniques de comunicació i presentació en públic
Tipus de recurs:
Manual
Format:
PDF
Agrupació:
Presentacions en públic
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció:
Manuals de formació

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre cívic Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre educatiu Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament cultural Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament esportiu Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de desenvolupament econòmic Director mercat municipal Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Inspector policia Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Sotsinspector policia Influència i persuasió
Comandament executiu Transversal Cap secció Influència i persuasió
Comandament executiu Transversal Cap servei Influència i persuasió
Comandament operatiu Transversal Cap negociat Influència i persuasió
Comandament operatiu Transversal Cap unitat Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Bibliotecari Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Locutor ràdio Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Mestre escola bressol Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Professor escola Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic consum Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic cultura Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic diversitat/civisme/convivència/igualtat Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic educació Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic esports Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic joventut Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic museu Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic participació ciutadana Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic patrimoni cultural Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic salut pública Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Educador social Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Infermer Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Metge Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Psicòleg Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Tècnic infància/família/gent gran/inclusió Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Treballador social Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic comerç Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic turisme Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte tècnic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer tècnic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic habitatge Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic medi ambient Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic mobilitat Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Topògraf Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de seguretat ciutadana Tècnic protecció civil Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Analista informàtic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Arxiver Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Programador informàtic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic contractació/compres Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic cooperació/relacions internacionals Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic formació Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic jurídic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic organització Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic prevenció riscos laborals Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic protocol Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic recursos humans Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic serveis econòmics Influència i persuasió

Recursos relacionats

  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2214.jpg

    La capacitat de motivar i convèncer a través del discurs és una eina molt útil en un món que funciona cada vegada més des de la participació i la col·laboració. En aquest document trobaràs alguns consells i recursos per millorar les teves habilitats persuasives.

    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2330.jpg

    En 2' coneix aquesta tècnica de presentació de projectes que és concisa i clara.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg

    Cada dia és més necessari parlar en públic, presentar-se, presentar projectes, argumentar opinions… Les persones formem part de grups i d’organismes on volem que la nostra opinió compti.

    Tenir un estil comunicatiu eficaç és un objectiu que no es garanteix només amb una bona preparació tècnica: també cal un bon nivell d’autoconeixement i de reflexió sobre la pròpia pràctica i la comunicació eficaç.

    Manuals de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF003_coonversesdirectives.jpg

    Manuel Campo Vidal, comunicador amb llarga experiència i també docent i autor llibres i articles, planteja en 60 minuts els aspectes essencials perquè la comunicació amb els equips sigui efectiva. Ho fa, a més, aprofundint en els elements més rellevants en la situació de teletreball en què la Còvid ens ha immers. La necessitat d'escolta de l'altra, la rellevància de la veu, els ulls i les mans són alguns dels temes abordats de forma clara i resolent.
    Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Converses Directives
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg

    Manual de lectura per al participant del curs. En aquest manual, totalment pràctic, s'explica la metodologia idònia per gestionar les expressions i tècniques comunicatives més útils per persuadir, influenciar i convèncer els nostres interlocutors.

    Manuals de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF003_coonversesdirectives.jpg

    Per saber parlar bé en públic cal seguir una tècnica i una pràctica. Carme Pla, actriu de la companyia TdeTeatre i formadora, ens explica les pautes bàsiques a seguir per aconseguir-ho.
    Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Converses Directives
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2263.jpg

    Aquest recurs té un doble objectiu: conèixer les claus per crear presentacions d'impacte i al mateix temps, practicar amb la teva capacitat d'escolta amb l'anglès. Disposes de vídeos amb subtítols en anglès i català, transcripcions i un full de treball per practicar pas a pas.

    Experiències d'autoaprenentatge “2×1“
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg

    Manuals de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF