Temàtica formativa

S'han trobat 51 resultats

Listado

Cuadricula Listado
  • Recurs formatiu

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d’atenció a la ciutadania.
    Mitjançant diverses preguntes interactives…

    Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatge
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…

    Col·lecció:Síntesis de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    Els tractaments protocol·laris són títols de cortesia que es donen a una persona per la seva autoritat, càrrec o categoria social. El manual tracta els criteris d’ús i presenta una llista de…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En aquest manual es revisen els conceptes legals, organitzatius i de planificació necessaris per poder portar a terme amb correcció actes públics oficials a les administracions locals.

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    És un manual pensat com a eina de consulta per tenir punts de referència de situacions protocol·laries recorrents que es donen en l’Administració local. S’hi han reflectit una varietat d’actes…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    L’administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
    brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes de…

    Col·lecció:Síntesis de formació
    Tipus de recurs: Manual
    Format:

    PDF

  • Acció formativa del BAF

    1. Mapejar i estructurar l'experiència de l'usuari des de i en l'administració pública
    2. Seleccionar els recursos que permetin elaborar un mapa d'experiència de l'…

    Canal:

    Videoformació + en línia

    Durada:

    12.00 h

  • Acció formativa del BAF

    - Atendre correctament a les persones amb diversitat funcional, conèixer les seves característiques, les necessitats comunicatives i quines són les mesures d’accessibilitat més adients per a cada…

    Canal:

    Videoformació

    Durada:

    12.00 h

  • Acció formativa del BAF

    - Atendre correctament a les persones amb diversitat funcional, conèixer les seves característiques, les necessitats comunicatives i quines són les mesures d’accessibilitat més adients per a cada…

    Canal:

    Presencial

    Durada:

    12.00 h

  • Acció formativa del BAF

    - Utilitzar tècniques de comunicació verbal i d'informació per adaptar el missatge i l'estil de la comunicació a les característiques de l'interlocutor.
    - Conèixer i aplicar…

    Canal:

    Presencial

    Durada:

    16.00 h

  • Acció formativa del BAF

    - Conèixer i saber aplicar el protocol per a aquests tipus d’actes.

    Canal:

    Presencial

    Durada:

    4.00 h

  • Acció formativa del BAF

    1. Saber aplicar les especificitats de l'organització de l'acte de Constitució d'un ajuntament i presa de possessió dels electes.
    1.Comprendre la Llei Orgánica 5/1985, de 19…

    Canal:

    Videoformació

    Durada:

    3.00 h

  • Acció formativa del BAF

    - Utilitzar tècniques de comunicació verbal i d'informació per adaptar el missatge i l'estil de la comunicació a les característiques de l'interlocutor.
    - Conèixer i aplicar…

    Canal:

    Videoformació + en línia

    Durada:

    16.00 h

  • Acció formativa del BAF

    1. Avaluar i definir l’abast de l'actuació professional en la transmissió d’una imatge positiva del servei i Administració al que pertany: Concretar els valors en que es fonamenta la pràctica…

    Canal:

    Videoformació

    Durada:

    10.00 h