Acció formativa del BAF
Atenció ciutadana i serveis a les persones amb perspectiva de gènere
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
Requisits:
- Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d’aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
curs
Canal:
Videoformació
Durada:
6.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

Reflexionar entorn els models d'atenció ciutadana i els serveis a les persones des d'una perspectiva de gènere.
Analitzar de manera crítica els rols i pautes socials entre persones usuàries i personal municipal.
Dotar d'eines a professionals que realitzen atenció social i/o ciutadana.

Continguts
Què és la perspectiva de gènere i com aplicar-la als serveis municipals.
Desmuntant l'imaginari col·lectiu: mites, prejudicis i estereotips per raó de sexe, gènere, diversitat sexual, raça, origen, etc.
Habilitats i estratègies comunicatives inclusives.
Metodologia d'impartició
Combinació d’explicacions teòriques i dinàmiques participatives
Metodologia d'avaluació
Presència
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Suport administratiu Transversal Gestor atenció ciutadana Programes de diversitat, convivència i mediació ciutadana
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic diversitat/civisme/convivència/igualtat Programes d'igualtat de gènere
Tècnic especialista Serveis de benestar social Educador social Programes d'igualtat de gènere
Tècnic especialista Serveis de benestar social Psicòleg Programes d'igualtat de gènere
Tècnic especialista Serveis de benestar social Tècnic infància/família/gent gran/inclusió Programes d'igualtat de gènere
Tècnic especialista Serveis de benestar social Treballador social Programes d'igualtat de gènere