Avaluació de la transparència: Què em cal saber per millorar el meu posicionament en els indicadors de transparencia?
Programa, avaluació i acreditació
- Obligacions legals en matèria d’avaluació de la transparència.
- Avaluació de la transparència per part d'experts.
- Avaluació de la transparència per part de la ciutadania.
- Actualització d'informació d'avaluació de la transparència al portal de transparència.
- Avaluació de la transparència per part d'experts.
- Avaluació de la transparència per part de la ciutadania.
- Actualització d'informació d'avaluació de la transparència al portal de transparència.
- Conèixer els aspectes que es valoren en l'avaluació de la transparència per part d'experts.
- Conèixer les obligacions en avaluació de la transparència derivada de la normativa.
- Conèixer els recursos disponibles per a publicar les informacions resultants de les avaluacions de la transparència.
L’acció formativa serà expositiva i fomentarà la participació dels assistents.
Assistència
L'assistència i la participació en les sessions és obligatòria per obtenir l'acreditació de l'acció formativa.
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Arxiver | Gestió de processos i e-administració |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Delegat protecció de dades | Gestió de processos i e-administració |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic comunicació | Gestió de processos i e-administració |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic contractació/compres | Desenvolupament de rols transversals |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic jurídic | Gestió de processos i e-administració |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic recursos humans | Desenvolupament de rols transversals |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic serveis econòmics | Desenvolupament de rols transversals |