Acció formativa del BAF
Taller per a l'elaboració d'una Carta de serveis municipal
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local
Requisits:
• Ajuntaments amb línea d'assistència vinculada al producte.Professionals designats per l'ens per al desenvolupament de les funcions.
• Màxim dues places per Ajuntament.
Modalitat:
taller
Canal:
Presencial + en línia
Durada:
| Presencial   4.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   16.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim
| Màxim
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

• Contextualitzar les cartes de serveis i la seva importància en la millora de la gestió de les organitzacions públiques i la seva relació amb la ciutadania.
• Contribuir a donar compliment a les exigències derivades de la normativa.
• Identificar els requeriments mínims d’una carta de serveis d’acord a la normativa vigent i a la UNE 93200:2008.
• Entendre la importància de la identificació de les expectatives dels usuaris/ies del servei alhora de definir una carta de serveis i els seus compromisos.
• Concretar una carta de serveis municipal, el seu sistema de seguiment i la seva publicitat i difusió.

1. Què són le Cartes de serveis?
2. Marc normatiu
3. Abast de l’assistència per a la confecció d’un Carta de serveis
4. Comencem a confeccionar un Carta de serveis
5. Els compromisos de qualitat
6. Exercici pràctic: Què saps de le Cartes de serveis?
Metodologia d'impartició
Una part de la sessió es basa en explicació magistral combinada amb una part de treball pràctic que continuarà amb posterioritat en el lloc de treball.
Metodologia d'avaluació
El certificat d'aprofitament es lliurarà a les persones assistents que hagin elaborat i publicat el catàleg de serveis del propi ajuntament en un termini màxim de 3 mesos des de la celebració del taller.