Recurs formatiu
Comunicació interpersonal en temps difícils

Vivim temps difícils que ens estan posant a prova en el nostre lideratge i en les nostres relacions. I en aquest context, la bona comunicació és més necessària que mai. Ferran Ramon-Cortés ens ho explica en aquesta xerrada.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

Tipus de recurs: Ponència
Format:
Vídeo
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció: Converses Directives
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre educatiu Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament cultural Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament esportiu Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre cívic Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de desenvolupament econòmic Director mercat municipal Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Inspector policia Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Sotsinspector policia Influència i persuasió
Comandament executiu Transversal Cap secció Influència i persuasió
Comandament executiu Transversal Cap servei Influència i persuasió
Comandament operatiu Serveis de seguretat ciutadana Caporal policia Influència i persuasió
Comandament operatiu Serveis de seguretat ciutadana Sergent policia Influència i persuasió
Comandament operatiu Transversal Cap negociat Influència i persuasió
Comandament operatiu Transversal Cap unitat Influència i persuasió
Directiu Serveis de seguretat ciutadana Cap policia Influència i persuasió
Directiu Transversal Director àrea Influència i persuasió
Directiu Transversal Gerent Influència i persuasió
Directiu Transversal Gerent organisme autònom Influència i persuasió
Habilitació nacional Serveis de suport intern Secretari/Interventor Influència i persuasió
Habilitació nacional Serveis de suport intern Tresorer Influència i persuasió
Habilitació nacional Serveis de suport intern Interventor Influència i persuasió
Habilitació nacional Serveis de suport intern Secretari Influència i persuasió

Recursos relacionats

  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Un conflicte pot sorgir en el moment i pel motiu més inesperat, tant en la nostra vida professional com personal.
    Conèixer els tipus de conflictes, els elements que hi intervenen i com cal…

    Col·lecció:
    Microcursos
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Material en línia
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de…

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Les preguntes són claus per tal de fer un bon acompanyament en els equips de treball. En 2 minuts tens alguns aspectes clau a tenir en compte.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge”…

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Informar de canvis requereix d'una sèrie de passes que faciliten la comprensió i distribució d'allò que s'ha volgut comunicar. En 2' el vídeo et dóna instruccions de com fer-ho…

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    En 2' et donem alguns trucs per poder captar l'atenció dels teus oients en una presentació oral.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de…

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Com reps una crítica? En 2' el vídeo et dona pistes per aprofitar-les i fer un creixement professional i personal.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de…

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    El manual parteix del concepte d'empatia per analitzar posteriorment tot allò que afecta la comunicació empatica. L'empatia és una eina clau per desenvolupar les connexions basades en la…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Material en línia
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    No podem comunicar: per això és important la comunicació 360 a l'entorn laboral. Parlarem sobre l’impacte que té la comunicació verbal i no verbal en el dia a dia a la feina. Veurem tres…

    Col·lecció:
    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Àudio