Qualitat en els equips de treball: mecanismes de millora contínua
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Càrrec electe | Transversal | Regidor | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director biblioteca | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre cívic | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre educatiu | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament cultural | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament esportiu | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis de desenvolupament econòmic | Director mercat municipal | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Inspector policia | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sotsinspector policia | Direcció de persones |
Comandament executiu | Transversal | Cap secció | Direcció de persones |
Comandament executiu | Transversal | Cap servei | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Serveis de desenvolupament territorial | Cap colla | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Serveis de desenvolupament territorial | Encarregat | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Caporal policia | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sergent policia | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Transversal | Cap negociat | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Transversal | Cap unitat | Direcció de persones |
Directiu | Serveis de seguretat ciutadana | Cap policia | Direcció de persones |
Directiu | Transversal | Director àrea | Direcció de persones |
Directiu | Transversal | Gerent | Direcció de persones |
Directiu | Transversal | Gerent organisme autònom | Direcció de persones |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF001_basica.jpg
Una de les habilitats clau per liderar amb efectivitat, i per a una bona gestió del temps, és assignar les tasques de manera eficient i efectiva.
El recurs aporta continguts per aconseguir-ho i planteja algunes reflexions que poden ser-nos útils per millorar la nostra manera habitual d'assignació.Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2218.jpg
Informar de canvis requereix d'una sèrie de passes que faciliten la comprensió i distribució d'allò que s'ha volgut comunicar. En 2' el vídeo et dóna instruccions de com fer-ho.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2269.jpg
Trello és un gestor de projectes en línia que t'ajudarà a organitzar cites, lliuraments i recordatoris per compartir amb el teu equip. Amb aquesta classe virtual podràs descobrir els avantatges de l'eina.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.1 hora 1 habilitatTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg
Convocar i planificar una reunió, un cop es té clar que cal fer-ne una i haver fixat els objectius, comporta decidir qui convoca, qui assistirà i el lloc on es realitzarà. Així mateix, en un segon moment s’ha de preveure quins materials haurien de rebre els assistents i en quin moment es repartiran.
Cada reunió és única i irrepetible i l'èxit dependrà, en gran mesura: de la idoneïtat dels objectius que s'estableixin, del temps que s'hi destini i de les habilitats del facilitador i el líder per dirigir-la.
El recurs pretén ser una eina que acompanyi en la preparació idònia de les reunions.Manuals de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2337.jpg
Les reunions virtuals han passat de ser una solució a un problema. La gent es queixa perquè són avorrides o innecessàries. Aprèn a ser més eficient en la conducció de reunions en línia a través d'aquest vídeo.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.1 hora 1 habilitatTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2465.jpg
La Matriu RACI t'ajuda a definir rols i la relació entre ells dins un projecte. En 2' t'expliquem com fer-ho.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022
Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeoResource new untilNou -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2336.jpg
El treball col·laboratiu requereix d'una sèrie d'habilitats que cal conèixer i entrenar. Lluny de ser una mera aplicació d'una sèrie d'eines digitals, cal desenvolupar una sèrie de competències personals i afavorir una estructura de l'organització que el permetin. Entendre alguns conceptes i aprendre algunes tècniques poden ajudar-nos a fer un treball col·laboratiu real, i deixi de ser un eslògan o una declaració de bones intencions.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2278.jpg
El recurs presenta, en 5 mòduls, diversos aspectes que han de contribuir a unes millors delegacions. Cadascun dels mòduls, que tenen una llargada entre 1,30 i 3 hores, alterna la teoria amb la proposta de pràctiques de diversos tipus. El mòdul 1 ens ofereix la contextualització del terme, contextualització que s'aclareix en el mòdul 2 dedicat a aclarir les confusions més habituals al respecte. El modul 3 i 4 desenvolupen el model DISC de delegació, en les vessants personals i d'actuació grupal.Continguts i reflexions sobre la confiança i el bon feedback que se'n deriva cloue el material.
Tipus de recursManualFormatMaterial en línia