Comunicar en temps de crisi
Comunicar en temps de crisi
Manuel Campo Vidal, comunicador amb llarga experiència i també docent i autor llibres i articles, planteja en 60 minuts els aspectes essencials perquè la comunicació amb els equips sigui efectiva. Ho fa, a més, aprofundint en els elements més rellevants en la situació de teletreball en què la Còvid ens ha immers. La necessitat d'escolta de l'altra, la rellevància de la veu, els ulls i les mans són alguns dels temes abordats de forma clara i resolent.
Aquesta ponència forma part del cicle "Converses Directives" promogut per la Direcció de serveis de formació.
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director biblioteca | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre cívic | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre educatiu | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament cultural | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament esportiu | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de desenvolupament econòmic | Director mercat municipal | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Inspector policia | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sotsinspector policia | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Transversal | Cap secció | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Transversal | Cap servei | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Caporal policia | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sergent policia | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Transversal | Cap negociat | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Transversal | Cap unitat | Influència i persuasió |
Directiu | Serveis de seguretat ciutadana | Cap policia | Influència i persuasió |
Directiu | Transversal | Director àrea | Influència i persuasió |
Directiu | Transversal | Gerent | Influència i persuasió |
Directiu | Transversal | Gerent organisme autònom | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Interventor | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Secretari | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Secretari/Interventor | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Tresorer | Influència i persuasió |
Recursos relacionats
-
Recurs
Manual de lectura per al participant del curs. En aquest manual, totalment pràctic, s'explica la metodologia idònia per gestionar les expressions i tècniques comunicatives més útils per persuadir, influenciar i convèncer els nostres interlocutors.
ManualFormatMaterial en líniaAgrupacióPersuasió i influència: tècniques i estratègies -
RecursManualFormatMaterial descarregableAgrupacióTècniques de negociació
-
Recurs
Cada dia és més necessari parlar en públic, presentar-se, presentar projectes, argumentar opinions… Les persones formem part de grups i d’organismes on volem que la nostra opinió compti.
Tenir un estil comunicatiu eficaç és un objectiu que no es garanteix només amb una bona preparació tècnica: també cal un bon nivell d’autoconeixement i de reflexió sobre la pròpia pràctica i la comunicació eficaç.
ManualFormatMaterial en líniaAgrupacióPresentacions en públic -
RecursManualFormatMaterial descarregableAgrupacióPresentacions en públic
-
Recurs
En aquest manual trobaràs tècniques interessants, conceptes inspiradors, útils propostes de pràctiques i alguns elements més que constitueixen el bloc bàsic d’eines provinents de la PNL per acompanyar-te en el teu dia a dia professional.
ManualFormatMaterial en líniaAgrupacióTècniques de PNL per a la millora de l'eficiència professional -
Recurs
L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.
ManualFormatMaterial en líniaAgrupacióTractament de situacions difícils en l'atenció a la ciutadania -
Recurs
La Direcció de Serveis de Formació, en col·laboració amb la Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius, ha adquirit llicències ‘business’ de la plataforma Zoom amb l’objectiu de donar cobertura a totes aquelles accions formatives que es vulguin impartir mitjançant aquest sistema.
En aquesta guia s’ha recollit les principals funcionalitats que permet la plataforma i les principals instruccions d’ús des de quatres perspectives: l’usuari, el docent, l’amfitrió i l’administrador.
[Manuals2020]
ManualFormatMaterial en líniaAgrupacióEines i recursos per al teletreball -
Recurs
Existeixen moltes eines que faciliten que puguem fer reunions, xerrades, formacions, grups de treball, ... sense estar presencialment junts. L' eina de videoconferència que seleccionem jugarà un paper important en l'èxit de la trobada.
Aquest recull és una selecció d'algunes de les plataformes que ofereixen aquesta possibilitat. Es comenta, en cada cas, els aspectes tècnics i les prestacions més rellevants per potenciar una lectura més rica.
[Manuals2020]ManualFormatMaterial en líniaAgrupacióEines i recursos per al teletreball