Tècniques de negociació i resolució de conflictes
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director biblioteca | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre cívic | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre educatiu | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament cultural | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament esportiu | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de desenvolupament econòmic | Director mercat municipal | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Inspector policia | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sotsinspector policia | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Transversal | Cap secció | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Transversal | Cap servei | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Caporal policia | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sergent policia | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Transversal | Cap negociat | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Transversal | Cap unitat | Influència i persuasió |
Suport operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Agent policia | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Bibliotecari | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Locutor ràdio | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Mestre escola bressol | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic consum | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic cultura | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic diversitat/civisme/convivència/igualtat | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic educació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic esports | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic joventut | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic museu | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic participació ciutadana | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic patrimoni cultural | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic salut pública | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Educador social | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Infermer | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Metge | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Psicòleg | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Tècnic infància/família/gent gran/inclusió | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Treballador social | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic comerç | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic promoció econòmica | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic turisme | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte tècnic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer tècnic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic habitatge | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic medi ambient | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic mobilitat | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Topògraf | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de seguretat ciutadana | Tècnic protecció civil | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Analista informàtic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Arxiver | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Programador informàtic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic comunicació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic contractació/compres | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic formació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic jurídic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic organització | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic prevenció riscos laborals | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic protocol | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic recursos humans | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic serveis econòmics | Influència i persuasió |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg
Manual de lectura per al participant del curs. En aquest manual, totalment pràctic, s'explica la metodologia idònia per gestionar les expressions i tècniques comunicatives més útils per persuadir, influenciar i convèncer els nostres interlocutors.
Manuals de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg
Aquest material et mostra els conceptes essencials a tenir en compte en la negociació: bases fonamentals dels processos de negociació, com aconseguir beneficis per a totes les parts, necessitats, desitjos i posicions en la negociació, etc.
Manuals de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg
Aquest material t'ajudarà a conèixer les conductes ideals de la persona negociadora: planificació i comportament entre d'altres aspectes.
Manuals de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg
Aquest material t'ensenyarà com es prepara una negociació: la planificació, fases, on i com negociar, estratègies i tàctiques de la negociació, el paper del temps, etc.
Manuals de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2483.jpg
La Programació Neurolingüística, coneguda com PNL, és un conjunt d’eines, exercicis i recursos destinats a entendre les nostres arrels, què és el nostre món intern. Les nostres experiències de vida creen inconscientment les ulleres amb les que veiem les persones, el món i a nosaltres mateixos.
La PNL estudia com les persones filtrem la informació que percebem, li donem un significat intern i, en funció d’aquest, experimentem l’emoció que incita a un comportament o un altre. Si vols saber més sobre què és la PNL, per a què serveix i com la pots aplicar, llegeix aquest recurs.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDFResource new untilNou -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg
En aquest manual trobaràs tècniques interessants, conceptes inspiradors, útils propostes de pràctiques i alguns elements més que constitueixen el bloc bàsic d’eines provinents de la PNL per acompanyar-te en el teu dia a dia professional.
Manuals de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg
Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual té com a principal objectiu aprendre a fer infografies i visualitzacions per tal de millorar la presentació, comunicació i difusió de la informació i mostrar les dades de manera ordenada, creativa i molt visual.
Manuals de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2292.jpg
Gemma García ens explica quins són els erros més habituals en redactar correus electrònics i aporta solucions per no repetir-los.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.1 hora 1 habilitatTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo